torsdag 21 november 2013

Återhämtning

Jag har fått hem Peter, äntligen. Så nu har vi "återhämtat" oss lite därav den dåliga bloggaktiviteten. Det har stått annat på schemat med, som att få hem en ny bil igen (den andra var inte dålig på något vis men denna är större, vilket är bättre för oss) och lite shopping (Pysselsaker igen.. bland annat stickor, garn och virknål samt stoppnålar och sytråd, en sax som klipper vågigt och lite små juldekorationer och sidenband som man kan pyssla med litegrann också. Och lite annat.) och umgänge förstås.

Idag fick jag sova ikapp lite, vaknade11.30 vilket inte var fel!

Nu ska jag bara kvickna till lite, så ska vi åka till stallet och idag ska jag rida lite tänkte jag. Nevvebus stod på mitt schema redan igår, men då hade det blivit någon miss i kommunikationen så då närjag klev ut på stallplanen fick jag beskedet att allt redan var fixat för dagen, även ridningen. Jaha, ok :) Men idag ska jag hjälpa till med en unghäst förutom att jag ska rida själv, så idag vet man att jag kommer!

Så.. först av allt tror jag nog att jag ska masa mig ner till affären och shoppa något som väcker mig lite typ choklad. För jag har ätit frukost och det händer liksom inget. Är fortfarande seeeeeg. Kanske är så i några dagar? Vi får se.

Synen av en lerig häst kan vara ganska trevlig ibland, hur knäppt det än må låta. Och nu har jag väntat länge nog på att åka till stallet som vanligt igen! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar